Problemy ze Skype

Jeśli po skonfigurowaniu Skype (opisane w poprzedniej części) wciąż masz problemy, przyczyną mogą być błędne ustawienia Windows.

1. Konfiguracja mikrofonu i kamery w Windows

Kliknij u dołu ekranu, tak jak pokazano poniżej.

Następnie wybierz „Prywatność”.

Przechodzimy do sekcji „Kamera”, sprawdzamy czy jest „włączona”, a jeśli nie, klikamy „Zmień”. Niżej należy również ustawić „Włączone”.

Zjeżdżamy niżej i musimy przy Skype ustawić „Włączone”.

Przechodzimy do sekcji „Mikrofon”, sprawdzamy czy jest „włączony”, a jeśli nie, klikamy „Zmień”. Niżej należy również ustawić „Włączone”.

Zjeżdżamy niżej i musimy przy Skype ustawić „Włączone”.

2. Kasowanie starej wersji Skype

Zdarza się, że po instalacji nowej wersji stara nie zostanie odinstalowana automatycznie. Należy wtedy ją odinstalować ręcznie. W Windows 10 należy otworzyć „Opcje” i wybrać „Aplikacje”.

W wyszukiwarce należy wpisać „Skype”. Jeśli widzimy Skype dwukrotnie na liście, musimy wybrać wersję ze starszą datą i kliknąć „Odinstaluj”. Przy okazji warto odinstalować także inne, nieużywane programy (zajmują miejsce na dysku i zwalniają komputer).

Jeśli wciąż masz problemy z dźwiękiem lub kamerą skontaktuj się z nami i opisz swój problem. Napisz na biuro@lingtutor.pl (język polski) lub office@lingtutor.pl (język angielski).


Wybierz poradnik w tym dziale poniżej lub przejdź do następnego działu.