Kopiowanie materiałów

Materiały dodajesz na platformę LingTutor dla konkretnych kursantów. Możesz tych samych materiałów użyć wielokrotnie z różnymi kursantami- albo kopiując konkretne linki do materiałów, albo kopiując całe grupy materiałów.

1. Kopiowanie linków

Aby skopiować pojedynczy link z grupy materiałów do innej grupy materiałów, wejdź do niej i kliknij „skopiuj materiał”. Jeśli chcesz skopiować wszystkie linki kliknij „skopiuj wszystkie materiały”. Następnie musisz je wkleić do innej grupy materiałów.

Porada
Funkcja „Skopiuj wszystkie” przydaje się np. na pierwszej lekcji, kiedy okazuje się, że poziom kursanta jest nieco inny niż ten, który deklarował. Wtedy możesz szybko skopiować materiały z innej grupy materiałów i wkleić do aktualnie używanej.

2. Kopiowanie całych grup materiałów

Zamiast kopiować linki możesz skopiować całą grupę materiałów- za pomocą przycisku „Skopiuj grupę materiałów”.

Zostanie stworzona nowa, taka sama grupa materiałów, ale dla innego kursanta. Skopiowane zostaną wszystkie materiały jakie ta grupa zawiera. Każdą skopiowaną grupę materiałów możesz osobno modyfikować (usunąć z niej materiały, dodać nowe itd.).

Skopiowaniu nie ulegają notatki do lekcji- są jak „karteczka” którą przypina się do grupy materiałów konkretnemu kursantowi.

Wirtualne tablice są kopiowane razem ze wszystkim co zostało na nie naniesione (np. napisane). Kopiowanie tworzy w nowej grupie materiałów nową, odrębną tablicę- kopię.

3. Szablonowe grupy materiałów

Możesz stworzyć szablon- grupę materiałów, którą będziesz później kopiować dla różnych kursantów. Aby stworzyć szablonową grupę materiałów stwórz ją tak samo jak inne i wybierz dla niej kursanta testowego. W ten sposób później po otworzeniu listy materiałów kursanta testowego, zobaczysz swoje szablony.

W przyszłości na LingTutor udostępnimy wyszukiwarkę materiałów, aby łatwiej Ci było znaleźć swoje grupy materiałów w zależności od kursu, czy poziomu.


W następnym poradniku dowiesz się, jak podzielić duży plik PDF na pojedyncze strony, aby łatwiej na nim pracować na lekcji.