Przejście do serwisu

1. Finanse w serwisie

Pakiet lekcji zostaje zamieniony na kwotę za którą kursant może zamawiać lekcje. Kwota wpisana jest na wirtualnym koncie finansowym kursanta. Przykładowo zamiast pakietu 4 lekcji, kursant posiada na wirtualnym koncie kwotę, za którą może zamówić 4 standardowe lekcje (lub np. 5 tańszych lekcji, czy 3 droższe lekcje).

Konto doładowuje się dowolną kwotą- tak jak telefon na kartę. Jeśli doładujesz konto przez PayU środki znajdą się w serwisie natychmiast, jeśli przelewem może to potrwać od jednego do kilku dni.

Każdy lektor może ustalić własną cenę i długość swoich lekcji, więc cena lekcji może się różnić od ceny standardowej. Mamy coraz więcej lektorów więc jest możliwość wyboru nowego lektora z wyszukiwarki lektorów.

2. Zamawianie lekcji

Każda lekcja musi zostać zamówiona na konkretny termin. Nie wystarczy umówić się z lektorem, należy zamówić lekcję poprzez serwis, ale można też poprosić lektora, żeby zamówił lekcję w Twoim imieniu. Kwota za zamówienie lekcji jest automatycznie pobierana z Twojego wirtualnego konta.

Aby zamówić lekcję na przejdź do TERMINY i kliknij na wybranym terminie lektora.

Pamiętaj, że termin może w każdej chwili przestać być wolny, ponieważ może go zamówić inna osoba. Poza tym termin przestaje być dostępny 24 godziny wcześniej. Możesz zamawiać dowolną ilość lekcji na przyszłość, a później masz możliwość ich odwołania.

3. Odwołania lekcji

Odwołanie lekcji powoduje zwrot kwoty pobranej przy zamówieniu, zależnie od czasu odwołania:

  • Odwołanie ponad 48 godzin przed lekcją (zwrot 100%)
  • Odwołanie pomiędzy 24 a 48 godzin przed lekcją (zwrot 90%)
  • Odwołanie pomiędzy 2 a 24 godziny przed lekcją (zwrot 50%)
  • Odwołanie poniżej 2 godzin przed lekcją (zwrot 25%)
  • Nieobecność/odwołanie poniżej 5 minut przed lekcją (brak zwrotu)
  • Problemy u lektora, lub odwołanie przez lektora (zwrot 100%)

4. Rezerwacja terminów

Zamówienie lekcji wiąże się z pobraniem opłaty, ponieważ lektor musi ją przygotować. Możesz także zarezerwować dla siebie terminy na dłuższy okres, bez ponoszenia kosztów. Rezerwacja mija jednak na tydzień przed terminem, dlatego na każdym zarezerwowanym na przyszłość terminie, należy później zamówić lekcję.

5. Data ważności konta

Wirtualne konto ma swoją datę ważności. Przy przenoszeniu pakietu lekcji ze starego systemu dla każdej lekcji doliczamy tydzień. Każde doładowanie wirtualnego konta przedłuża datę ważności zgodnie z poniższym schematem:

  • 3 tygodnie dla kwoty wpłaty wynoszącej od 50 zł do 196 zł (1 standardowa lekcja)
  • 8 tygodni dla kwoty wpłaty wynoszącej od 196 zł do 384 zł (4 standardowe lekcje)
  • 16 tygodni dla kwoty wpłaty od 384 zł do 752 zł (8 standardowych lekcji)
  • 32 tygodnie dla kwoty wpłaty od 752 zł do 1472 zł (16 standardowych lekcji)
  • 64 tygodnie dla kwoty wpłaty od 1472 zł do 2880 zł (32 standardowe lekcje)
  • 64 tygodnie dla kwoty wpłaty od 2880 zł (64 standardowe lekcje)

6. Jak przejść się do serwisu?

Należy kliknąć na link aktywacyjny wysłany przez email. Można również aktywować konto logując się tutaj: Zaloguj się. Należy wpisać swój adres email i kliknąć przycisk „Nie znam hasła – wyślij link do zalogowania”. Hasło można później ustawić w „Ustawienia”.

7. Konto rodzinne

Serwis posiada konta rodzinne. Każdy członek rodziny loguje się osobno (własny email i hasło), ale wszyscy są powiązani z jednym wirtualnym kontem finansowym. Dzięki temu każdy członek rodziny nie jest ograniczony swoim pakietem lekcji i każdy odbywa tyle lekcji ile potrzebuje w dowolnym czasie, aż do wyczerpania środków na wirtualnym koncie. Opiekun może zamawiać lekcje w imieniu swoich podopiecznych i ma pełny wgląd w ich przerobione lekcje. Opiekun również sam pobierać lekcje.

Dodaj komentarz